می توانید به مرحله 5 نفروپاتی IgA بیمار از دیالیز خلاص
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید به مرحله 5 نفروپاتی IgA بیمار از دیالیز خلاص

مرحله 5 نفروپاتی IgA آنقدر شدید است که بسیاری از بیماران نیاز به برخی از درمان های به طولانی شدن طول عمر و بهبود کیفیت زندگی خود است. دیالیز یکی درمان مطرح است، اما آن را نیز به بسیاری از عوارض جانبی است. سپس می توانید بیماران مبتلا به مرحله 5 نفروپاتی IgA از دیالیز خلاص شوید؟
دیالیز با مرحله 5 نفروپاتی IgA
در مرحله 5، کلیه نزدیک به از دست دادن تمام توانایی خود را برای فیلتر کردن خون. بیش از حد بسیاری از مواد مضر در خون یا واریز داخلی بدن اختلالات حتی ممکن است باعث مرگ شود. دیالیز یک درمان است که می تواند کلیه ها آسیب دیده جایگزین برای فیلتر کردن خون و از بین بردن مواد شیمیایی مواد زائد و سموم از بدن است. با این حال، یکی از درمان آسان برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA است، زیرا ممکن است برخی از عوارض جانبی یا عوارض به راحتی می شود.
می توانید بیماران مبتلا به مرحله 5 نفروپاتی IgA از دیالیز خلاص شوید؟
خوشبختانه، پاسخ مثبت است.
همانطور که می دانیم، پیوند کلیه یک درمان موثر برای بیماری انتهایی کلیه است. با این حال، به دلیل نفروپاتی IgA است کمپلکسهای ایمنی ایجاد می شود، سیستم ایمنی غیر طبیعی ممکن است باعث نفروپاتی IgA به نظر می رسد در پیوند کلیه است. است که می گویند، نفروپاتی IgA ممکن است کلیه جدید حمله کرده، و بیماران ممکن است از بیماری مرحله 5 کلیه رنج می برند.
علاوه بر پیوند کلیه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و پاک کردن آلودگی خون نیز ممکن است به بیماران مبتلا به مرحله 5 نفروپاتی IgA کمک به خارج از دیالیز. اگر چه آنها با استفاده از روش های مختلف و در نظریه های مختلف، هر دو از این دو درمان از بین بردن کمپلکسهای ایمنی، بازسازی ساختار فیلتر کلیه و ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده تمرکز می کنند. فقط اگر کلیه ها می تواند کار خود را با خودشان انجام دهند، می تواند بیماران بدون دیالیز موفقیت زندگی می کنند.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان نفروپاتی IgA یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: